setia hujung nyawa

assalamualaikum, yeah drama adam dan hawa dah habis dah pon, lega satu bab. tak la aku jadi burung hantu  sampai 2-3 pagi semata mata nak dowload drama tu. aahhhhh tidaaaaak, antara sebab-sebab mata aku jadi mata burung hantu. tapi dh abis dh, senang hati aku. 

tapi mai pula satu bab, arhhhhhhhhhhh tidak. kenapa harus wujud drama SETIA HUJUNG NYAWA aku dah mula jadi fanatik plak, mula2 orang lain cerita pasal drama ni buat tk layan nya, konon nya tak best laaa. tapi benda ni dah makan diri laa plak. benci! nasib drama ni pukul 7ptg, kalau kerja aku kena jadi burung hantu juga laa 2-3pg tunggu nak dowload.

semata-mata cerita tu gua sanggup dowload semua episod yang dah orang lain tengok, tapi aku baru nak tengok, tak up to date kan aku errr -.-'

tak kisah la kan, janji aku dapat repeat2 405060x. huhuhuhu, jeles? dan yang paling penting adik aku pun layan. dalam hati ada taman kut. hahahaha, gua nak bagitau satu dunia, adik gua layan movie cinta. hahaha. k  nak layan jap drama tu. daaaaa :) 

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete