.....

assalamualaikum, tak jawab dosa kalau jawab sayang? aik, ayat macam maria elena kan, okey pinjam seminit. hari ni tadak tajuk, just for fun update. tak boleh tidoq, then boring. so, tulis benda merapu untuk hilangkan boring? bila ada orang baca mesti akan cakap dalam hati, apa benda budak kecik ni tengah mengarut. errghhhhh, motif? tangan didada mata keatas, ermmm, macam silap jaa. owh, okey abaikan. 

sejak dua mejak ni karangan fail sorry!!! sekarang ni dah ada hobi baru laa plak, selalu baca blog FATIN LIYANA? kenal dak? gila tak kenal kan. tuan punya blog yang comel tu, dr.blog katakan. untung jadi fatin liyana kan?

kadang-kadang idea kita untuk tulis blog ni, dari someone yang dah berjaya nun jauh disana, walaupun tanpa  kita bertentang mata, blog la yang akan bagi motivasi kat diri kita. tak semestinya, mengadap komputer 24jam tadak faedah kan? so, yang baik-baik tu kita ambil untuk jadi pengajaran kat diri kita, yang tak baik pula, jangan kita simpan. kalau boleh jangan cari kekurangan seseorang tu, lebih baik kita lebihkan kelebihan someone tu untuk diri kta. peace yooo!

No comments:

Post a Comment