cerita tentang KAWAN

assalamualaikum , sahabat-2 semua . agak lama tk berBLOG ni , so agak ragu-2 untuk menaip setiap ayat-2 , yg kadang kala aku saja yg paham . hahahahah . agak PUITIS ayat-2 pertama sebelum sampai nyaa idea di jari *idea dijari ? -.-"

okey , nak cerita tentang kawan ? kawan ni banyak kat dunia ni kan , ada yg ada time kita susah , senang , sedih , gembira dan ada jgk bila dah dpt kawan baru mula laaa nak menjadi ' talam dua muka ' masih ada kah manusia seperti ini dalam dunia serba moden ini ? acecece , ayat aq , BM tak A pown >,< . 

tapi tak kisah pown , kadang-2 benda yang berlaku kat dunia ni ada hikmah dia , baik buruk yg berlaku kat kita , mesti ada jalan cerita dia kan ? semua manusia tak sempurna , mungkin dulu setiap masa kita ada masa untuk duduk satu meja , bersembang , bejalan-2 bersama , tapi sekarang , dia dengan keja dia aq dengan keja aq , so , tk dak masa nak berjumpakan . tapi takkan hal remeh macam ni nak heboh satu dunia . 

tapi sebelum kita nak becakap hal orang lain , apa kata kita tengok diri kita dulu . kadang-2 salah sendiri kita tak nampak , betul tak ? manusia menlakukan kesilapan , tak terkecuali awak k :) . 

k laaa mau cabut dulu , nanti ada masa aku PUITIS lagi k . SEKIAN :)

No comments:

Post a Comment