saya sayang BLOG saya :)

assalamualaikum ! ! ! hai tengah baca entry ni kan-2 ?  ( soalan bodoh yang sangat mujarab ) okey laa dari taya tengah makan nasi kaaa tu , kalau laa soalan tu yg aku taya agak-2 lepas ni pembaca blog aku yang tercinta dan disayangi ni nak singgah lagi tak BLOG kesayangan pengemar AISKRIMPELANGI ni ? ala , mai laaa singgah lg naaa , kami tk kata dah . HAHAHA . okey STOP ! ! ! 

tajuk kat atas tuu bukan main sempoi , indah bak bidadari surga , mengarut jugak pilihan ang wani ? okey-2 , sapa sayang blog dia angkat LAPTOP ? aku salah seorang dari ampa semua , tanpa blog ni makan tak kenyang , tidoq tak lena , mandi tak basah bak kata orang semua serba tak kena laaa kalau dalam sehari tak menjeguk blog nih . blog nih laa tempat aku nak bermadu kasih dikala aku keseorangan tanpa insan disisi yang digelar DATUK S . HAHAHAH , kelia kan aku bajet nak tittle DATIN laaa konon . mana tau angan-2 boleh jadi kenyataan ? apa-2 pun aku sangat-2 laaa SAYANG dan CINTA blog aku :)

terima kasih sudi baca , esok singgah lagi ;)

No comments:

Post a Comment